tisdag 27 september 2011

Tisdag

Postade nyss lördagens inlägg, min bärbara har fått en näpp och vill inte posta, och jag har inte suttit vid andra datorn förrän nu, hoppas det går att lösa för annars lär bloggandet bli högst sporadiskt, är lite halvdrygt när det inte fungerar som det ska.

Idag iaf började det med att jag försov mig, hade en tid hos bm vid 9 men vaknade strax efter, fick hursom en ny tid på torsdag så det verkar ju varit lugnt, ibland ska man ha tur! Sen for jag iväg till bruks och körde lite snabb aktivering utav grabbarna grus små grå, maximalt med jobb för dom men minimalt med ansträgning för min del och dom skötte sig toppen och var riktigt taggade, superskoj!

Nu sitter jag och tar det lugnt, ska hoppa in i duschen på en stund och sen iväg för att titta och lukta på hästar vilket är det närmaste som jag kommer i dagsläget... Gud vad jag vill ha häst igen, förhoppningsvis är det inte alltför långt bort, jag saknar verkligen den delen något oerhört mycket.

0 kommentarer: