tisdag 20 september 2011

Stillsam tisdag

Då var tisdagen snart förbi, ligger i sängen och lyssnar på när älsk snarkar och önskar att jag själv kunde somna någång gång...

Dagen har varit stillsam, som sig bör, det mest avancerade jag har gjort var att laga middag, korvstroganoff så ingen direkt jätteinsats där samt att jag färgade håret. Älskar iofs mitt röda hår, men det kräver lite mycket jobb för att hålla sig snyggt och jag har på det senaste misskött det totalt så nu är jag ljusbrun, eller ja, det var tanken iaf. Ljusbrunt är det inte, snarare mörkbrunt med en kalr underton utav rött... Nåja, det blir nog bra det!

Ligger och tittar på datorn som hoppar, jisses vilket liv det är i kväll... Bara 10 veckor kvar nu, jag hoppas verkligen tiden går fort! Men det känns så, snart flyttar vi, efter flytten får vi besök och vipps är det november och snart dags.

Morgondagens bestyr står i att sakta men säkert plocka ner lite pocketböcket i påsar, redo för flytt samt att raka nosen på lilla gula, mustachen ska ryka, kommer nog bli väldigt konstigt att se lilleman i någonting annat än mustach nu när han haft det snart ett år redan, oj vad tiden går fort!

0 kommentarer: